Vasemmistoliiton vappujuhla netissä, mukana virtuaalinen vappukulkue - Tule Sinäkin mukaan

25.4.2020
Tämän vuoden vappua vietetään hyvin poikkeuksellisissa olosuhteissa. Vappunakin pysymme kotona myös täällä Kemissä, mutta juhlimme siitä huolimatta –  sillä Vasemmistoliitto siirtää vapunvieton verkkoon. Tervetuloa mukaan!

Vasemmistoliiton vappulähetys alkaa puoleen Facebook- ja YouTube-kanavilla lauantaina 1.5. klo 12. Puolentoista tunnin lähetyksessä mukana on Vasemmistoliiton puheenjohtaja,  opetusministeri Li Anderssonin vappupuhe, huippuartistit Litku Klemetti, Paleface ja Lyyti, vapputervehdyksiä sekä muuta vappuohjelmaa.

Liity kanavalle vappuna, ja osallistu omalta kotisohvaltasi!

Näin voit osallistua vasemmiston vapunviettoon:

* Vasemmiston vapun 2020 teema on "Solidaarisuutta nyt". Vappupuheissa ja -kulkueissa esitetään monenlaisia vaatimuksia ja ehdotuksia paremmasta tulevaisuudesta. Mikä olisi sinun solidaarinen vaatimuksesi tänä vappuna? Laadi kyltti ja ota kuva itsestäsi olohuoneessasi tai pihallasi kyltin kanssa. Ota koko perhe mukaan! Kokoamme kuvista sivuillemme virtuaalisen vappukulkueen.

* Lähetä kuvasi vasemmistoliiton Facebook-sivulle yksityisviestinä tai sähköpostiin vappu@vasemmisto.fi. Lähetä kuva jo ennen vapunpäivää, niin ennätät mukaan koosteeseen.

* Voit myös jakaa oman kuvasi sosiaalisessa mediassa tunnuksella #SolidaarisuuttaNyt.