Parinkymmenen asteen pakkanen ei haitannut - Kati Tervolla lämminhenkinen kampanja-avaus

Vaaliteltalla riitti väkeä, esittelyvideo ja kampanja-sivut keräävät komeita katsojalukuja.

28.1.2019
Kansanedustajaehdokas Kati Tervon (vas) vaalikampanjan avaus Kemissä sujui lämminhenkisissä tunnelmissa kovasta -20 asteen pakkasesta huolimatta. Kemin Prisma -kauppakeskuksen pihalla pidettyä kampanja-avausta sävytti pakkasen ohella tiukka arktinen viima. Ihmiset kävivät tenttaamassa Kati Tervoa monista asiakysymyksistä.
- Ihmisiä puhuttivat muun muassa ikäihmisten asiat, Kelan lääkekatto ja -korvaukset, omaishoito ja nykyhallituksen kovien arvojen politiikka, joka on leikannut kaikkein pienituloisimmilta ja heikompiosaisilta, Kati Tervo kertoo käymistään keskusteluista.

Vaaliteltalla kävijöitä riitti pakkasesta huolimatta. Grillimakkaroita meni parisen sataa kappaletta ja myös kuuma mehu kelpasi äänestäjille.
- Tästä on hyvä jatkaa. Olen valtavan kiitollinen myös kaikista saamistani tsemppiviesteistä ja onnentoivotuksista, Kati toteaa.
Muutenkin Katin kampanja on lähtenyt lennokkaasti liikkeelle. Hänen perjantaina julkaistua esittelyvideotaan on katsottu Facebookissa yli 3 600 kertaa ja samoin perjantaina avatuilla kampanjasivuilla on viikonlopun aikana käyty jo runsaat 1 200 kertaa.

Ensi viikonloppuna Kati Tervon karavaani on maakuntakiertueella Tunturi-Lapissa ja Tornionlaaksossa. Katia voi käydä jututtamassa seuraavasti:

Perjantai 1.2.2019

klo 10-12 Hotelli Jussan Tupa, Enontekiö